دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۱:۵۰:۳۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۲۰ ساعت ۰۰:۴۴
لینک کوتاه مطلب:

دیدار مردمی استاندار کردستان و مدیران استان با مردم شریف روستای نجف آباد بخش مرکزی شهرستان بیجار

دیدار مردمی استاندار کردستان و مدیران استان با مردم شریف روستای نجف آباد بخش مرکزی شهرستان بیجار ؛

دیدار مردمی استاندار کردستان و مدیران استان با مردم شریف روستای نجف آباد بخش مرکزی شهرستان بیجار

✅ دیدار مردمی استاندار کردستان و مدیران استان با مردم شریف روستای نجف آباد بخش مرکزی شهرستان بیجار ؛

✍️ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار ؛ “اسماعیل زارعی کوشا” امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، در ادامه سفرهای شهرستانی همراه با معاونین، فرماندار شهرستان، جمعی از مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی، در مسجد امیرالمومنین (ع) روستای نجف آباد بخش مرکزی شهرستان بیجار حضور یافتند و با برپایی میز خدمت به صورت چهره به چهره ضمن ارتباط مستقیم و گفتگو با مردم، به بررسی مشکلات و درخواست‌های مردم این منطقه پرداختند.

▫️فرماندار بیجار:
رفع مشکلات مردم با همت مدیران امکان پذیر است.

▫️ فرماندار بیجار گفت: رفع مشکلات مردم یک ضرورت مهم بوده که با همت مدیران این مهم امکان پذیر است

📸 | به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بیجار ؛ محمدحسین محبیان عصر چهارشنبه در جریان میز خدمت استاندار و مدیران کل در روستای نجف‌آباد اظهار کرد: امروز دیدار چهره به چهره استاندار با مردم برپا شد و در این جلسه تمامی مدیران کل با مردم دیدار دارند و به رفع مشکلات مردم می‌پردازند.

▫️وی افزود: به همت استاندار میز خدمت در این روستا برپا شده است و مدیران کل نیز در راستای خدمت هرچه بیشتر به مردم تلاش خواهند کرد.

▫️وی ادامه داد: این اقدام بسیار خوب و مبارک است که اتفاق افتاده است و دیدار چهره به چهره بین مردم و مدیران کل برقرار شده است.

▫️فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: امروز استاندار کردستان در دو بخش مرکزی و چنگ الماس و کرانی حضور یافتند تا به صورت مستقیم به رفع مشکلات مردم بپردازند.

▫️محبیان یادآور شد: بخش چنگ الماس از بخش‌های وسیع در شهرستان بیجار است و این مهم می‌طلبد به مردم این منطقه بیشتر توجه شود.

▫️فرماندار بیجار گفت: رفع مشکلات مردم یک ضرورت مهم بوده که با همت مدیران این مهم امکان پذیر است.

▫️گفتنی است؛ عصر امروز با حضور استاندار کردستان استخر سرپوشیده شهر یاسوکند نیز کلنگ زنی شد.

▫️احداث استخر یاسوکند یک مطالبه مردمی بود و با مساعدت مسؤولان شهرستانی این اقدام در حال انجام است.

▫️لازم به ذکر است؛ این استخر ظرف مدت ۱۸ ماه با ۶۰ میلیارد تومان هزینه ساخته خواهد شد.

▫️استاندار کردستان:
نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است

▫️ استاندار کردستان گفت: خوشبختانه نگاه دولت سیزدهم به استان کردستان یک نگاه ویژه است و باید در راستای توسعه این استان تلاش کرد.

👤 | اسماعیل زارعی کوشا عصر چهارشنبه در میز خدمت روستای نجف اظهار کرد: اعتقاد داریم اگر دولت بنای بر رفع مشکلات مردم داشته باشد مدیران باید در میدان و میان مردم حضور داشته باشد.

▫️وی افزود: رسیدگی به مشکلات مردم یک ضرورت مهم است و در پی سفر به روستای نجف آباد گام‌های خوبی در راستای رفع مشکلات مردم برداشته خواهد شد.

▫️زارعی کوشا اضافه کرد: امروز در ۱۴۱ امین سفر در بیجار حضور داریم تا از نزدیک با مردم دیدار داشته باشیم و خدمت به مردم برای ما یک افتخار بزرگ است.

▫️وی گفت: اعتقاد داریم مسؤول و استاندار باید در میان مردم باشد نه یک مدیر پشت میز نشین تا اینگونه مشکلات بهار رفع شود.

▫️استاندار کردستان گفت: بیجار نزدیک به ۷۰ سال رشد منفی جمعیت داشت و به لطف خدا امروز رشد جمعیت در شهرستان بیجار مثبت شده است و این یک نقطه قوت است.

▫️وی اضافه کرد: مشکلات و عقب ماندگی‌ها بسیار است اما سعی می‌کنیم تا تلاش بیشتری داشته باشیم و با برنامه ریزی در جهت خدمت به مردم گام برداریم.

▫️استاندار کردستان به سخنان رئیس جمهور اشاره کرد و ابراز داشت: طبق فرمایش رئیس جمهور اصل مردم هستند و باید در استان خدمت به مردم گام برداریم و هر اقدامی که به نفع مردم است صورت بگیرد.

▫️وی عنوان کرد: اگر بخواهیم محرومیت برطرف شود باید همراه هم باشیم یعنی مردم و مسؤولان در کنار هم قرار بگیرند تا محرومیت از چهره این شهرستان برداشته شود.

▫️زارعی کوشا گفت: نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است که باید اعتبار بیشتری داشته باشد و کار بیشتری در آن انجام شود.

▫️وی ادامه داد: در سال ۹۹ مقدار ۴۵۰ میلیون تومان کار عمرانی انجام شده و در سال بعد به همت دولت سیزدهم این میزان دو هزار میلیارد تومان شده و در سال ۱۴۰۱ به بیش از شش هزار میلیارد تومان رسیده است.

▫️وی تاکید کرد: مسؤولان حرف مردم را بشنوند و با مشکلات آشنا شوند و اگر امروز پروژه راه آهن به سرعت در حال انجام است و این به برکت دولت سیزدهم است.

▫️استاندار کردستان تاکید کرد: باید ریشه مشکلات را شناسایی کنیم تا مردم راضی باشند و بالاخص مشکلات دهستان نجف آباد باید برطرف شود.

▫️وی خاطر نشان کرد: امسال برای نجف ابادی یک کار ویژه‌ای تعریف می‌شود و در حوزه اقتصادی در این دهستان برنامه‌ریزی خواهد شد تا کاری در جهت پیشرفت اقتصاد این روستا انجام شود.

🖊️ *روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار*

‌🗓 | تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۹