یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ , ۰۵:۴۸:۴۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۱۰ ساعت ۱۶:۰۱
لینک کوتاه مطلب:

دومین جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان بیجار

دومین جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان بیجار

دومین جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان بیجار

✅ | دومین جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان بیجار
? | به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بیجار ؛ امروز پنجشنبه مورخ ۱۰ خرداد ماه ، دومین جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان بیجار ، به ریاست فرماندار شهرستان و با  حضور اعضای شورای نگهبان و اعضای ستاد انتخابات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد .
فرماندار بیجار:
زمینه برای مشارکت حداکثری در انتخابات ایجاد شود
بیجار- فرماندار بیجار گفت:انتخابات اهمیت زیادی دارد و زمینه لازم برای. برای مشارکت حداکثری مردم ایجاد شود.
محمد حسین محبیان در جلسه ستاد انتخابات ضمن تسلیت شهادت شهید رییسی و سایر شهدای خدمت اظهار کرد: امیدواریم دولت مردمی و خدمتکار پرچمش روی زمین نماند و این مسیر با انتخاب یک فرد اصلح ادامه پیدا کند.
وی افزود: انتخاباتی که سال آینده منتظر آن بودیم در مدت یک ماه باید انجام شود و این برنامه با همکاری و هم افزایی مسولین ادارات انجام شود.
وی افزود:رهبر معظم انقلاب چهار مولفه سلامت،امنیت،مشارکت و رقابت را در انتخابات گذشته مطرح می کردند اما این انتخابات پنج مولفه دارد که انتخاب فرد اصلح نیز به آن اضافه شده است.
محبیان تاکید کرد:مشارکت حداکثری در انتخابات اهمیت بسیار زیادی دارد و باید زمینه برای برای مشارکت حداکثری ایجاد شود.
وی ادامه داد: شرایط خوبی  در حال حاضر داریم چرا که کاربران ما آموزش لازم را در اسفند ماه دیده اند و هیئت اجرایی آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات دارد.
فرماندار بیجار اضافه کرد:باید برنامه ریزی لازم را برای برنامه‌های خرداد ماه و ارتحال امام را داشته باشیم تا شاهد اجرای مناسب و با کیفیت مناسب باشیم.
رییس شورای نگهبان بیجار در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی انتخابات که  در محل فرمانداری برگزار شد ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور شهید و سایر شهدای خدمت اظهار کرد: خدمات آیت الله رییسی همواره مشخص است و این خدمات در اذهان همواره ماندگار است و امیدواریم که رییس جمهور بعدی ادامه دهنده راه آیت الله رییسی باشد.
وی افزود:  شهادت آیت الله رییسی داغی بسیار سنگین است که فراموش شدنی نیست و مراسم تشییع این شهید راه خدمت با حضور گسترده مردم برگزار شد.
وی ادامه داد: آسیب شناسی شعب باید انجام شود و مشکلاتی که وجود دارد بر طرف شود.
بسطامی اضافه کرد: از تمام ظرفیت ادارات و نهاد ها باید استفت ه شود و همکاری بیشتری باید وجود داشته باشد تا شاهد انتخابات مناسبی باشیم .