سه شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ , ۰۲:۴۰:۴۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۲۳ ساعت ۲۰:۵۹
لینک کوتاه مطلب:

حضور مهندس محبیان فرماندار شهرستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در جلسه با کارمندان جهاد کشاورزی شهرستان بیجار

حضور مهندس محبیان فرماندار شهرستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در جلسه با کارمندان جهاد کشاورزی شهرستان بیجار

حضور مهندس محبیان فرماندار شهرستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در جلسه با کارمندان جهاد کشاورزی شهرستان بیجار

✅ | حضور فرماندار محترم شهرستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در جلسه شورای اداری مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بیجار

? | به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار ؛ صبح امروز مهندس محبیان فرماندار محترم شهرستان بیجار حضور مهندس محبیان فرماندار شهرستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در جلسه با کارمندان جهاد کشاورزی شهرستان بیجار

▫️در ابتدای جلسه جناب اقای محمدپناه مدیر جهادکشاورزی شهرستان ضمن تشکر از حضور فرماندار محترم شهرستان در مجموعه جهاد کشاورزی عنوان کردند: توجه ویژه به زیرساخت ها و حفظ و نگهداری تولیدات بخش کشاورزی و اهمیت به تنظیم بازار و تامین امنیت غذایی با توجه به عملکرد دیم و افزایش تولید در تمامی بخش های کشاورزی در اولویت برنامه های این مدیریت می باشد.

▫️وی در ادامه به تسریع در انجام پروژه های عمرانی و فنی و زیر و بنایی و پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی طرح های فنی و زیر بنایی اشاره کرد.

▫️ جناب آقای محمدپناه در زمینه تولیدات گیاهی بیان داشت : سم پاشی علیه آفت سن و علف هرز در مزارع انجام شده است و آفت سن غلات در مرحله سن مادری کنترل شده است که در مرحله پوره خسارتی به مزارع وارد نشود.

▫️مهندس محبیان در این دیدار ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی و تشکر از تلاش های شبانه روزی مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان عنوان کردند: توسعه باغات و کشت گیاهان دارویی در سطح شهرستان رونق گرفته و این امر تایید کننده طرح آمایش سرزمین است و هر پهنه جغرافیایی که بخواهند در زمینه کشاورزی موفق شوند باید به استعداد های آن بخش توجه ویژه ای داشته باشند.

▫️وی افزود :در بحث تحقیقات در مزارع شاهد عملکرد خوبی بوده ایم و در کنار آن باید ترویج و انتقال یافته هارا به کشاورزان بیش از پیش داشته باشیم.

▫️مهندس محبیان بیان داشت :سال قبل در بخش تولید گندم ثبت رکورد داشتیم وخبر بهتر این است که از لحاظ کیفیت، گندم با کیفیت بالاتری تولید شد و در بحث کیفیت گندم تلاش عزیزان جهاد نمود پیدا میکند و ارتقا کیفیت گندم نشانه تلاش مجموعه جهاد کشاورزی است.

▫️لازم به ذکر است در پایان با اهدای لوح تقدیر از رییس امور اراضی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بیجار تقدیر بعمل آمد.