یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ , ۰۶:۰۸:۱۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۳۰ ساعت ۲۰:۱۶
لینک کوتاه مطلب:

چهارمین جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان بیجار

چهارمین جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان بیجار

چهارمین جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان بیجار

✅ | چهارمین جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان بیجار

? | به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بیجار ؛ امروز پنجشنبه مورخ ۳۰خرداد ماه ، چهارمین جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان بیجار ، به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور مسئول هیات نظارت شهرستان و اعضای ستاد انتخابات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد .

بیجار- فرماندار بیجار گفت: شرایط برگزاری انتخابات سالم و پرشور در بیجار باید مهیا شود.

محمد حسین محبیان ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات اظهار کرد: مدیران ادارات موظف هستند تمام وسایل نقلیه خودرویی خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

وی افزود: هماهنگی لازم صورت گرفته است تا در هیچ شعبه‌ای قطعی برق نداشته باشیم و در ادارات در خصوص فضا سازی و دعوت مردم به انتخابات پرشور اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه اخذ رأی با کارت ملی هوشمند و یا شناسنامه امکان پذیر است گفت: سعی شده تا شرایطی فراهم شود تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: شهرستان بیجار همواره رتبه بالایی مشارکت در انتخابات داشته و لازم است با فراهم کردن شرایط مناسب زمینه ای برای حضور با شکوه مردم در انتخابات هشتم تیر ماه فراهم شود.

مسئول هیات نظارت شهرستان بیجار گفت: شهرستان بیجار همواره بیشترین میزان مشارکت در انتخابات را دارد.

اقبال بسطامی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که در این حجم و ترافیک کاری مهم است داشتن اتحاد و انسجام در فرایند برگزاری این رویداد مهم سیاسی است.

وی بر لزوم بهره‌گیری از فرصت مراسم جشن غدیر در افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد .

وی ادامه داد: خوشبختانه میزان مشارکت مردم در انتخابات بسیار خوب است و در دولت آیت الله رئیسی شهرستان بیجار در انتخابات مجلس ۵۷ درصد مشارکت داشته است که از میانگین کشوری نیز بالاتر است.

بسطامی خاطر نشان کرد: مردم بیجار همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند و در تمام عرصه‌های مهم سیاسی مشارکت بالایی دارند.

گفتنی است رای دهندگان محترم با داشتن کارت ملی هوشمند به تسریع در فرایند احراز هویت رای دهندگان توسط اعضای شعبه‌های اخذ رای کمک‌ شایانی میکنند