سه شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ , ۰۲:۴۰:۵۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۷ ساعت ۰۴:۱۲
لینک کوتاه مطلب:

یادواره شهدای خدمت در دانشگاه پیام نور بیجار

یادواره شهدای خدمت در دانشگاه پیام نور بیجار

یادواره شهدای خدمت در دانشگاه پیام نور بیجار

☑️ | یادواره شهدای خدمت در دانشگاه پیام نور بیجار

? | به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار ؛ برگزاری مراسم چهلم شهدای خدمت و یادواره شهدای هفتم تیر با مشارکت دانشگاه پیام نور ، نیروی مقاومت بسیج سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضورمهندس محبیان فرماندار شهرستان بیجار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین سایر ادارات شهرستان در دانشگاه پیام نور بیجار برگزار گردید.

▪️فرماندار بیجار:
مردم با بصیرت اصلح را انتخاب کنند

▪️فرماندار بیجار گفت: مردم با بصیرت و آگاهی فرد اصلح را برای انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کنند.

▪️ محمد حسین محبیان صبح چهارشنبه درمراسم چهلم شهدای خدمت در دانشگاه پیام نور بیجار اظهار کرد: شهید رییسی در راه خدمت به مردم به این درجه نائل شد و دولت ایشان آرمان خدمت به محرومین را دداشت و در این راه هم به خوبی بیان کرد.

▪️وی افزود: رهبر معظم انقلاب برای شهادت شهید رئیسی بسیار غمگین شدند چرا که این شهید خدمتگذار فرزند انقلاب بود و در تمام سمت‌های خود به نحو احسن به مردم خدمت می‌کرد.

▪️وی اعلام کرد: شهید رییسی بسیار مردمی بود و همواره به مردم خدمت می کرد و بیشترین سفر های استانی را داشت و بدون تشریفات و در عین سادگی به خدمت مردم می رسید و در راستای رفع مشکلات تلاش می کرد.

▪️فرماندار بیجار اضافه کرد: در بحث خدمت به محرومین و عدالت محوری ایشان خدمات زیادی داشتند و توانمند سازی قشر محروم را در دستور کار قرار داد و برای خانواده ها اشتغال پایدار ایجاد کرد تا این افراد بتوانند توانمند شوند.

▪️وی ادامه داد: دولت شهید رییسی به دنبال رفع مشکلات محرومین بود و در این مسیر از توان افراد و مسئولینی که کاز آمد بودند استفاده می کرد و در مقابله با فساد بسیار تلاش می کرد.

▪️ محبیان مبارزه با فساد را یکی از مهمترین برنامه های شهید رییسی دانست و گفت: رییس جمهور شهید ما در این مسیر هیچ خطر قرمزی نداشتند و با مفسدین برخورد می کردند و در طول دوران کاری خود اقدامات مهمی را انجام دادند و در بسیاری از حوزه ها بالاخص نهضت ملی مسکن اقدامات خوبی را به انجام رساند.

▪️وی گفت: خوشبختانه پروژه نهضت ملی مسکن در بیجار با سرعت در حال انجام است و جز پیشروترین شهر های استان در این حوزه است.

▪️فرماندار بیجار در ادامه به بحث انتخابات نیزی اشاره کرد و بیان داشت: افتخار داریم در این کشور ما انتخاب گر در تمامی حوزه ها هستیم و با ای خود می توانیم مسولین را اناتخاب کنیم.

▪️ وی اضافه کرد: میزان مشارکت مردم اهمیت زیادی دارد و باید در راستای جلب مشارکت مردم تلاش کنیم و مؤلفه‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری در این انتخابات باید مورد توجه قرار بگیرد.

▪️فرماندار بیجار ادامه‌داد: انتخاب اصلح مؤلفه مهم این دوره از انتخابات است و باید رئیس جمهوری انتخاب شود که ادامه دهنده راه این شهدا باشد.

▪️وی افزود: سرنوشت اجرای کشور برای چهار سال به دست منتخب مردم سپرده می‌شود بنابراین لازم است تا فردی اصلح که ادامه دهنده راه آیت الله رئیسی است انتخاب شود.

?️ *روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار*

‌? | تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۶