جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , ۱۰:۰۲:۱۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۲۰ ساعت ۲۰:۵۷
لینک کوتاه مطلب:

جلسه هماهنگی هفتمین سوگواره عکس قاب شیدایی شهرستان بیجار 

جلسه هماهنگی هفتمین سوگواره عکس قاب شیدایی شهرستان بیجار

جلسه هماهنگی هفتمین سوگواره عکس قاب شیدایی شهرستان بیجار 

✅ | جلسه هماهنگی هفتمین سوگواره عکس قاب شیدایی شهرستان بیجار
? | به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار ؛ جلسه هماهنگی هفتمین سوگواره عکس قاب شیدایی به ریاست مهندس محبیان فرماندار شهرستان بیجار و با حضور اسعد فرهادی مدیرکل حوزه هنری استان کردستان و مسئولین ذی ربط شهرستانی در محل فرمانداری برگزار گردید .
▫️مهندس محبیان بیان کرد : از حوزه هنری تشکر میکنیم که در موضوعات فرهنگی و آیینی شهرستان بیجار ورود داشته اند چه در بحث سوگواره عکس قاب شیدایی و چه آیین گل گیران ما آمادگی لازم جهت کمک به دستگاه های فرهنگی و حوزه هنری را داریم .
▫️وی افزود : ما از هر گونه فعالیت  فرهنگی در شهرستان بیجار استقبال میکنیم .
▫️مدیرکل حوزه هنری استان کردستان اظهار داشت : حوزه هنری با همت و همراهی فرماندار و شهردار و مسئولین شهرستان در ایام تاسوعا و عاشورا حسینی امسال سوگواره عکس قاب شیدایی  را با حضور عکاسان حرفه ای از سراسر کشور اجرا خواهد نمود که  تا ۲۰ مرداد مهلت ارسال آثار و از ۱ تا ۱۱ شهریور اختتامیه و برگزاری نمایشگاه عکس در گالری بیجار وگالری سنندج انجام می گیرد
▫️آیین گل‌گیران از آیین های کهن شهر بیجار است و ما به عنوان حوزه هنری وظیفه خود میدانیم با لنز دوربین این آیین را به مردم کشور و دنیا معرفی شود و نگاه هنری عکاسانه آن چه که لازم  است بیان کند.
▫️در پایان از پوستر هفتمین سوگواره عکس قاب شیدایی با حضور مسئولین رونمایی گردید .