پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ , ۱۶:۳۹:۲۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۵/۱۴ ساعت ۲۲:۱۳
لینک کوتاه مطلب:

آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان "بیجار"

آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان “بیجار”

آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان "بیجار"

✅ | آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان “بیجار”

? | به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار ؛ با حضور “مهندس محمدحسین محبیان” فرماندار شهرستان بیجار ، ” حجت الاسلام خورشیدی” امام جمعه شهرستان ، فرمانده انتظامی استان سردار” علی آزادی” ، اعضا شورای تامین و اداری و عموم شهروندان شهرستان بیجار مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بیجار در سالن نور برگزار شد.

▫️گفتنی است از زحمات سرهنگ “شهریار قربانی” تقدیر شد و سرهنگ “واحد مظفری” به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بیجار منصوب شد.

▫️فرماندار بیجار: امنیت پایدار مهمترین دستاورد نیروی انتظامی است

▫️فرماندار بیجار گفت: ایجاد امنیت پایدار در سطح شهرستان مهمترین دستاورد نیروی انتظامی بیجار است.

? | به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار ؛ محمد حسین محبیان ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بیجار اظهار کرد: از زمانی که در خدمت سرهنگ قربانی بودیم شاهد امنیت پایداری در سطح شهرستان بودیم و خوشحالیم که مردم از عملکرد ایشان رضایت دارند.

▫️وی افزود: در مدت خدمت سرهنگ قربانی شاهد حوادث گوناگونی بودیم از جمله همه گیری بیماری کرونا که جرایم اینترنتی رواج پیدا کرد و پس از آن شاهد نا آرامی‌هایی بودیم و در نهایت انتخابات را در پیش داشتیم و در این مدت زمان نیروی انتظامی بیجار یک تعامل و همکاری بسیار خوبی را داشت.

▫️وی ادامه داد: سرهنگ قربانی همواره به عنوان یک سرباز انقلاب خدمت می‌کرد و موجب رضایت مردم شد و بسیاری از شاخص‌ها ارتقا پیدا کرد.

▫️محبیان عنوان کرد: امیدواریم سرهنگ مظفری در مدت خدمت خود موجب رضایت هرچه بیشتر مردم شود و نقاط قوت قبل را ادامه دهد و نواقصاتی که وجود دارد را برطرف کند.

▫️فرمانده انتظامی کردستان: کسب رضایت مردم اولویت نیروهای نظامی کردستان است

▫️فرمانده انتظامی کردستان گفت: ایجاد امنیت و کسب رضایت مردم از اولویت های نیروهای نظامی و انتظامی کردستان است.

? | سردار آزادی ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بیجار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: امروز به پاس زحمات سرهنگ قربانی حضور داریم و شاهد رضایت نسبی مردم از عملکرد ایشان هستیم.

▫️وی افزود: خدمت به مردم مهمترین هدف کاری ما است و خرسندیم که در این مسیر می‌توانیم خدمت کنیم و با کسب رضایت مردم موجب خرسندی خداوند متعال شویم.

▫️وی ادامه داد: سرهنگ قربانی در مدت خدمت در این شهرستان موجب رضایت عمومی مردم شد و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

▫️فرمانده انتظامی کردستان گفت: شهرستان بیجار به لحاظ وسعت ۲۰ درصد وسعت استان را دارد و با وجود این میزان وسعت در رتبه بندی میزان جرم و سرقت در جایگاه هشتم است و این مهم حاصل همکاران انتظامی و مردم است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده است.

▫️سردار آزادی عنوان کرد: امیدواریم سرهنگ مظفری فرمانده انتظامی جدید شهرستان نیز همواره در راستای خدمت به مردم گام بردارد و موجب رضایت هرچه بیشتر مردم شود.

دادستان بیجار خواستار شد؛ اجرای طرح نور در بیجار با اقتدار مضاعف

دا‌ستان بیجار با تاکید بر اینکه فرمانده انتظامی جدید باید با اقتدار بیشتر طرح‌های قابل اجرا را دنبال کند گفت: فرمانده انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب ( طرح نور ) که از مطالبات مهم و به حق مردم بیجار است با قدرت مضاعفی تلاش کنند.

دادستان بیجار خواستار شد؛ اجرای طرح نور در بیجار با اقتدار مضاعف

دا‌ستان بیجار با تاکید بر اینکه فرمانده انتظامی جدید باید با اقتدار بیشتر طرح‌های قابل اجرا را دنبال کند گفت: فرمانده انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب ( طرح نور ) که از مطالبات مهم و به حق مردم بیجار است با قدرت مضاعفی تلاش کنند.

مهدی صیدی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی در مجتمع نور با گرامیداشت شهدا به ویژه شهید اسماعیل هنیه گفت: هدف ما پشتیبانی کامل از نیروی انتظامی بوده که در واقع این نیروی مقتدر بازوی راست دستگاه قضایی است و منفک از دستگاه قضایی نیست.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی در خط مقدم ‌مبارزه با جرایم ومجرمین و تامین نظم وامنیت قرار دارند باشد.

دادستان بیجار گفت: حفظ جایگاه نیروی انتظامی از خود این نیرو نشات میگیرد و نصروی انتظامی زمانی موفق خواهد بود که احساس قدت و‌اقتدار و پشتیبانی داشته باشند.

به گفته صیدی؛ نیروی بدون پشتیبان همانند رزمنده‌ای است که خلع سلاح شده باشد. این مقام مسوول: تضعیف اقتدار نیروی انتظامی برابر است با تقویت مجرمین و‌میدان دادن به ارازل و اوباش که منتهی به ایجاد نا امنی برای مردم و جامعه خواهد شد.

دادستان بیجار گفت: افزایش اقتدار نیروی انتظامی موجب هراس مجرمین و ایجاد امنیت برای شهروندان خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از زحمات فرمانده پیشین نیروی انتظامی گفت: با همکاری نیروی انتظامی اولویت کاری ما برخورد با ارازل و اوباش و همچنین برخورد سریع و قاطع با جرایم خشن از جمله چاقو کشی ، نزاع های خیابانی و …بوده است و این رویه ادامه خواهد داشت.

دادستان بیجار گفت: اجرای طرح برخورد با موتور سیکلت و خودروهای متخلف طی سال های اخیر با همکاری فرمانده نیروی انتظامی انجام شده است. به گفته وی نظم و انظباط نسبی در سطح شهر بیجار حاکم است.

وی گفت: رصد فضای مجازی توسط پلیس فتا انجام شده است که شایسته تقدیر است.

صیدی با تاکید بر اینکه فرمانده انتظامی جدید باید با اقتدار بیشتر طرح های قابل اجرا را دنبال کند گفت: در اجرای طرح عفاف و حجاب ( طرح نور ) که از مطالبات مهم و به حق مردم است با قدرت مضاعفی تلاش کنند.وی گفت:گلایه مندی مردم بیجار بر اجرای طرح نور به حق است و نیروی انتظامی باید در اجرای این طرح اهتمام بیشتری داشته باشد.

دادستان بیجار با بیان اینکه در شهرستان بیجار بزه کاری نوجوانان افزایش چشم گیری داشته است گفت: مصرف و فروش مواد مخدر در بین نوجوانان شایع و افزایش یافته است وپلیس مبارزه با مواد مخدر باید بر این موضوع رسیدگی کنند. صیدی درپایان گفت: سرعت عمل در اقدام بر جرایم نیاز است.

فرمانده انتظامی بیجار:

بیجار جز امن ترین شهر های کشور است

بیجار- فرمانده انتظامی بیجار گفت:استان کردستان و شهرستان بیجار جز امن ترین شهر ها و استان های کشور است.

سرهنگ شهریار قربانی ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی اظهار کرد: در مدت خدمت به مردم دیار گروس سعی داشتیم که به مردم خدمت کنیم.
وی افزود: خوشبختانه دارای امنیت پایدار در سطح استان و شهرستان هستیم و این استان و شهرستان جز امن ترین استان ها است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این شهرستان میانگین روزی یک سرقت نداشته ایم و جرایم خشن نیز وجود نداشته است و در واقع امنیت پایداری در سطح شهرستان حاکم است .

وی اعلام کرد: در مدت خدمت خود تلاش کردیم احساس امنیت را برای مردم فراهم کنیم و رضایتمندی نسبی حاکم باشد و این مهم با همکاری مردم میسر شده است.