پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ , ۱۶:۴۵:۰۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۵/۳۱ ساعت ۰۲:۱۰
لینک کوتاه مطلب:

هماهنگی مراسم هماهنگی کلنگ زنی ساختمان رادیو گروس در شهرستان بیجار

هماهنگی مراسم هماهنگی کلنگ زنی ساختمان رادیو گروس در شهرستان بیجار

هماهنگی مراسم هماهنگی کلنگ زنی ساختمان رادیو گروس در شهرستان بیجار

▫️فرماندار بیجار خبر داد: ساختمان رادیو گروس به زودی کلنگ زنی می شود

▫️فرماندار بیجار گفت: ساختمان رادیو گروس با حضور رییس صدا و سیما در بیجار کلنگ زنی می شود.

👤 | محمد حسین محبیان اظهار کرد: ساختمان رادیو گروس با حضور رییس سازمان صدا و سیما و مسئولین در بیجار کلنگ زنی می شود.

▫️وی افزود:جلسه هماهنگی آغاز مراحل احداث رادیو گروس در بیجار با حضور مسولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

▫️محبیان گفت:این پروژه با زحمات همه مسولین به ثمر رسیده است و در مرحله صدور مجوز و اسناد مالکیتی به سرعت انجام شده است و ادارات مربوطه اقدامات خوبی انجام داده اند

▫️وی تاکید کرد: از بعد کلنگ زنی پیمانکار عملیات ساخت را آغاز خواهند کرد .

▫️وی تاکید کرد:اعتباری بالغ بر سه میلیارد تا کنون تخصیص پیدا کرده است و اگر سایر اعتبارات به زودی اختصاص یابد این ساختمان ظرف یک سال آینده ایجاد خواهد شد

▫️محبیان خاطر نشان کرد:این شهر ستان با وجود ادبیات و فرهنگ غنی دارد نیازمند این رادیو می باشد و ما امیدواریم در آینده نزدیک سیمای گروس هم به آن اضافه شود.

 

▫️مدیرکل صدا و سیمای کردستان گفت: باشماق مرز وحدت و همدلی است.

▫️علی مرادی اظهار کرد: صدا و سیمای کردستان دارای دو شبکه رادیویی و تلویزیونی می باشد و در بحث پیاده روی اربعین حسینی استان کردستان جز شش استان مرزی کشور است.

▫️وی افزود : برای سومین سال متوالی مرز باشماق برای تردد زوار حسینی در نظر گرفته شده است و صدا سیما در همین راستا برنامه ریزی لازم را انجام داده است.

▫️مرادی گفت: از جمله این مهم می‌توان به ایجاد استودیو رادیو تلویزیونی در مرز باشماق و ایجاد استودیو رادیو تلویزیون در شهر مریوان و ایجاد استودیو رادیو و تلویزیون در شهر سلیمانیه اشاره کرد.

▫️وی اضافه کرد: مسیر پیاده روی اربعین حسینی در شهر مریوان و مرز باشماق مسیر وحدت است و با توجه به مذاهب گوناگون در این استان این مسیر با عنوان مسیر وحدت نام گذاری شده است.

▫️مرادی تاکید کرد: صدا و سیمای کردستان روزانه در حوزه صدا و سیما در عناوین مختلف بیش از ۱۵ ساعت در حوزه عملیات رسانه ای را انجام می دهد.

▫️وی ادامه داد: از ابتکارات بسیار خوب همکاران ما در حوزه رسانه و صدا و سیما تبلیغات مویرگی برای مرز باشماق است چرا که یک مرز تازه ای برای گذر گاه است و روزانه ارتباط تلویزیونی با بیش از بیست شبکه استانی را در دستور کار داریم .