یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ , ۰۱:۵۲:۲۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۶/۲ ساعت ۲۳:۴۷
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار شهرستان بیجار به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

پیام تبریک فرماندار شهرستان بیجار به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

پیام تبریک فرماندار شهرستان بیجار به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار ؛ محمدحسین محبیان فرماندار شهرستان بیجار طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرفراز اسلام رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

دوم شهریور ماه، آغاز هفته دولت فرصتی است مغتنم ، برای تجدید میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر که به حق اسوه های خدمتگزاری خالصانه و بی منت به مردم بودند.

این ایام مبارک ، زمانی ارزشمند برای همه ارکان دولت و خادمان ملت است، تا با الگوگیری از ویژگی های انسانی، اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر و تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام مقدس اسلامی و گزارش کار دولت به آحاد مردم و تقویت همه جانبه وحدت و همدلی و نیز بهره گیری از مشارکت مردم در برنامه‌های کلان و اساسی کشور ، در راه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم » تلاش و مجاهدت نموده و اجرای دقیق سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دستور کار خویش قرار دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت و عرض تبریک هفته دولت ، از تلاش ها و خدمات صادقانه و خالصانه همه اعضاء خانواده دولت به خصوص مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان بیجار ، تقدیر و تشکر می کنم .

محمدحسین محبیان فرماندار شهرستان بیجار