دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ , ۲۳:۳۵:۲۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۶/۱۱ ساعت ۲۳:۱۷
لینک کوتاه مطلب:

جلسه شورای آموزش وپرورش برگزار شد.

جلسه شورای آموزش وپرورش برگزار شد.

جلسه شورای آموزش وپرورش برگزار شد.

✅ | جلسه شورای آموزش وپرورش برگزار شد.

▫️درابتدای این مراسم حاج آقا خورشید امام جمعه محترم با بیان حدیثی از ائمه اطهار درخصوص لزوم حسن خلق ومهربانی ،معلمی و فضای تعلیم وتربیت را بستری برای مهرورزی و عطوفت توصیف نمودند که سرشار از ظرافت های انسانی برای تعالی روح وروان است واین می طلبد بیش از پیش جامعه فرهنگیان به این مهم توجه نمایند ودرراستای آن طی طریق کنند.

▫️امام‌جمعه محترم همچنین دربخش دیگری از سخنانش به اهمیت تزکیه و تفوق آن بر تعلیم اشاره کردند وبا تاکید بر نص صریح آیات کلام الله مجید وروایات متعدد واحادیث متواتر مهمترین رسالت نظام تعلیم وتربیت را قرار گرفتن برمدار این موضوع نامیدند.

▫️جبارزاده،مدیر آموزش وپرورش درابتدای این مراسم‌،ضمن خیرمقدم گویی به حاضران درجلسه به بیان دستور کار جلسه پرداختند واز آمادگی های مدیریت آموزش وپرورش برای شروع سال تحصیلی جدید سخن راندند.

▫️ایشان با ارائه گزارشی از مهمترین برنامه ها،اهداف و سیاست های مدنظر در خصوص چالش ها، مسائل مبتلابه و رویکردهای آموزش وپرورش ، انسجام،هماهنگی و هم افزایی های منبعث از تلاش تمامی مجموعه ستادی و اجرایی همکاران تمامی بخش های اداری وآموزشی را عامل موفقیت شهرستان بیجار درسطح استان ارزیابی کردند و ابراز امیدواری نمودند این روند با قوت ادامه یابد.

▫️در ادامه فرماندار ، نماینده شهرستان بیجار درمجلس شورای اسلامی ، شهردار،معاونین آموزش وپرورش،کارشناسان اداری وتنی چند از حاضران به طرح دیدگاه ها، نقطه نظرات و بیان مطالب خود پیرامون دستور کار جلسه پرداختند و مصوبات این برنامه نیز برای عملیاتی شدن وقرارگرفتن درچرخه اقدامات اداری وسیستمی به تصویب رسید.

▫️در خلال این جلسه از همکاران قرآنی که توانسته اند درمسابقات استانی وکشوری موفق به کسب رتبه شوند با اهداء لوح تقدیر وجوایزی قدردانی بعمل آمد.