سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ , ۲۱:۱۷:۴۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۶/۱۹ ساعت ۰۰:۱۰
لینک کوتاه مطلب:

جلسه بررسی و رفع مشکلات شهرک صنعتی شهرستان بیجار

جلسه بررسی و رفع مشکلات شهرک صنعتی شهرستان بیجار

جلسه بررسی و رفع مشکلات شهرک صنعتی شهرستان بیجار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار ؛ جلسه بررسی و رفع مشکلات شهرک صنعتی به ریاست مهندس محبیان فرماندار شهرستان بیجار و با حضور مهندس حمیدرضا امانی مدیرکل شرکت شهرک های صنعتی استان کردستان ، آقای صیدی دادستان شهرستان بیجار و مسئولین ذی ربط شهرستانی در محل فرمانداری شهرستان بیجار برگزار گردید .

فرماندار بیجار گفت:حمایت از واحد های صنعتی یک ضرورت مهم است.

محمد حسین محبیان ظهر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات و موانع واحدهای صنعتی شهرستان بیجار اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و با حمایت از این واحدها می‌توان به اشتغال نیز کمک کرد.

وی افزود: در شهرک‌های صنعتی برخی از واحدها موظف به پرداخت هزینه‌های جاری و شارژهای خود هستند و با واحدهایی که این مهم را انجام نمی‌دهند برخورد لازم صورت بگیرد.

وی اعلام کرد: اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان بیجار با توجه به جمعیت و وسعتی که دارد منطقی نیست و بیشترین میزان اعتبارات به راه و آب روستایی اختصاص می‌یابد و هزینه‌ای نمی‌توان بابت مطالبت دیگر پرداخت کرد.

محبیان ادامه داد: کشاورزی در شهرستان بیجار اهمیت زیادی دارد و در کنار حمایت از کشاورزان باید به واحدهای صنعتی نیز توجه کرد تا شعار مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید با مشارکت مردم رقم بخورد.

وی تاکید کرد: حمایت از واحدهای صنعتی یک ضرورت مهم است و باید در راستای رفع مشکلات واحدهای صنعتی تلاش کرد.

مدیرکل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان:
مشکلات واحد های صنعتی بیجار مرتفع می شود
بیجار-مدیرکل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: واحد های صنعتی بیجار دارای مشکلات و موانعی هیتند که با برنامه ریزی صورت گرفته این مشکلات به زودی مرتفع می شود.

حمیدرضا امانی در جلسه بررسی مشکلات و موانع واحدهای صنعتی شهرستان بیجار اظهار کرد: شهرک صنعتی بیجار در حال حاضر ۷۸ قرار داد با متقاضیان دارد که این قرار دادها در سنوات گذشته و امسال منعقد شده است.

وی افزود: از این میزان ۴۵ واحد به بهره برداری رسیدند و امروز نیز در این جلسه مشکلات موانع پیش روی واحدهای صنعتی مطرح شد و راهکارهای لازم برای رفع آن اتخاذ شد.

وی گفت: اعتبارات خوبی نیز مصوب شده تا بتوانیم بخشی از این مشکلات و موانع را برطرف کنیم و به توسعه این واحدهای صنعتی کمک کنیم.

مدیرکل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان از ایجاد شهرک صنعتی دو بیجار خبر داد و بیان داشت: از جمله برنامه‌های که برای شهرک صنعتی بیجار در نظر داریم توسعه شهرک صنعتی فعلی و احداث و بهره برداری شهرک صنعتی دو است که در طی ماه‌های آتی به بهره برداری خواهد رسید.

امانی خاطر نشان کرد: سایر مشکلات زیر ساختی شهرک صنعتی بیجار از جمله مخابرات و آسفالت نیز مورد بررسی قرار گرفت و در طی ماه‌های آتی بر طرف خواهد شد.