پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ , ۱۹:۳۵:۴۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۲ ساعت ۲۲:۲۷
لینک کوتاه مطلب:

اولین روز از هفته دولت در بیجار با بهره برداری از پروژهای ورزشی آغاز شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، اولین روز از هفته دولت با شعار میثاق با ولایت، پروژه های ورزشی در شهرستان به بهره برداری رسید.

احمدرضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار صبح امروز در اولین روز از آغاز هفته دولت، پیست دو میدانی و کلنگ زنی چمن مصنوعی استادیون ۱۷ شهریور شهر بیجار را که تامین اعتبار شده است را در دستور کار قرار داد.

این پروژه به طول ۳٫۵ کیلومتر با اعتباری افزون بر ۲٫۵ میلیارد تومان با حضور مسئولین بیجار به بهره برداری رسید.

دومین برنامه این روز حضور در آیین یادبود زنده یاد استاد فقید پروفسور محمدرضا ستاره بود که با حضور رییس دانشگاه کردستان در محل دانشگاه علوم پایه بیجار و با حضور خانواده آن محروم و جمعی از دانشجویان و اساتید و همکاران وی در دانشگاه کردستان برگزار شد.

احمدرضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار در آیین گرامیداشت مقام مرحوم پروفسور محمدرضا ستاره ضمن عرض تسلیت یاد آن محروم و تبریک آغاز هفته دولت ۱۴۰۱ اظهارداشت: سعی کنیم در زمان حیات، انسانی مفید و موثر باشیم.

وی افزود: پروفسور ستاره در دنیای علم و دانش و زندگی امروزه پرورش یافتند و به زیبایی درخشیدند.

قاسمی با اشاره به اینکه پروفسور ستاره خط ابطلان کشید بر اینکه محرومیت سد راه پیشرفت و علم آموزی است تصریح کرد: دانشگاه بهترین محل پرورش چنین نیروهای نخبه ایی است که از بطن جامعه محروم پای به دنیای می گذارند.

وی تاکید کرد: پروفسور محمدرضا ستاره الگویی کم نظیر در جامعه کردستان و بیجار به شمار می رود و این مهم است که امروز وظیفه دانشگاه و بیشتر آموزش و پرورش در کشف استعدادها بیش از پیش حساس تر و مهم تر نمایان می کند.