سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۷:۴۰:۳۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱/۱۱ ساعت ۱۸:۵۲
لینک کوتاه مطلب:

در آستانه 12 فروردین ماه

شعار سال نقشه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است

فرماندار بیجار گفت: شعار سال نقشه ترسیمی برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است و در راستای تحقق این شعار ارزشی باید قدم‌های مثبتی برداشته شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار-  احمدرضا قاسمی در سخنرانی فبل از خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت بیجار با تبریک سال نو به نمازگزاران و‌ اشاره به روز جمهوری اسلامی، اظهار کرد: ۱۲  فروردین روزی است که جمهوری اسلامی با رای قاطع اکثریت مردم استقرار یافت و تاکنون بعد از ۴۴ سال به حول و قوه الهی و رهبری‌های داهیانه رهبر معظم و مردم فهمیم ایران پا برجاست.

وی افزود: علیرغم تمام هجمه‌ها و تهدیدها و تحریم‌ها امروز زیر سایه نظام جمهوری اسلامی، قدرتمند و عزتمند هستیم.

قاسمی به اتفاقات ناگوار سال گذشته و کشته شدن تعدادی از جوانان در این ‌اتفاقات اشاره و اظهار کرد: دشمن‌ تمام‌قد برای براندازی جمهوری اسلامی به میدان آمده بود که با آگاهی مردم نتوانست به هدف شوم خود برسد و در آینده هم نخواهد توانست چرا که مردم‌ ایران قدردان‌ نظام جمهوری اسلامی هستند.

این مقام مسوول ادامه داد: دشمن فضای تبلیغاتی عظیمی علیه ایران راه انداخت ولی نتیجه‌ای برای آنها نداد لذا ما باید در برابر مردم ایران سر تعظیم ‌ فرود آوریم.

قاسمی گفت: ‌ایران از ورود به دیپلماسی استتقبال می‌کند چرا که ما خواهان ایجاد امنیت در منطقه هستیم و اعتقاد ما براین است که در سایه امنیت رشد و توسعه اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه ایران امروز با ۴۴ سال پیش قابل قیاس نیست گفت: امروز ایران به لحاظ دفاعی،‌ نظامی، علمی و فن‌آوری، پزشکی و اقتصادی قابل قیاس با گذشته نیست.

به گفته وی، امروز ایران کشوری است که  در دنیا و ‌منطقه قابل احترام است و این در سایه تلاش  و‌ مجاهدت مردم و شهدا حاصل شده است.

فرماندار بیجار ادامه داد: امید است سال جاری در راستای خدمت‌رسانی به مردم دیار گروس قدم‌های مثبتی برداریم.

وی گفت: نقشه راه توسط مقام  معظم رهبری و رویکرد مشخص است  و ‌در راستای شعار سال باید گام‌های مثبتی برداریم.

قاسمی گفت: شعار سال نقشه ترسیمی برای برون‌رفت از مشکلات افتصادی است و در راستای تحقق این شعار ارزشی باید قدم‌های مثبتی به منظور رفع مشکلات اقتصادی برداشته شود.