جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ , ۰۷:۴۵:۵۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۷/۴ ساعت ۰۱:۴۵
لینک کوتاه مطلب:

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بیجار برگزار شد.

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بیجار برگزار شد.

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بیجار برگزار شد.

✅ | جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بیجار برگزار شد.

📸 | به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار عصر امروز سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بیجار به ریاست مهندس محبیان فرماندار شهرستان بیجار ، باحضور اعضای مربوطه در محل فرمانداری شهرستان بیجار برگزار شد.

▫️مهندس محبیان فرماندار شهرستان بیجار با اشاره به اهمیت استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان در راستای تحقق شعار سال اظهار داشت: ایجاد بستر مناسب کسب و کار، رفع موانع موجود و تسهیل در تولید و ایجاد اشتغال از جمله اهداف اولویت دار در شهرستان میباشد.

▫️محبیان در این جلسه با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواستار اهتمام ویژه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان شد.

▫️وی همچنین با اشاره به مفید بودن تشکیل جلسات کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان عنوان داشت همکاری و تعامل دستگاه‌های شهرستانی با اهتمام مضاعف در افزایش اشتغال و کاهش بیکاری را میسر می‌کند.

▫️در پایان جلسه صاحبان واحد تولیدی،صنعتی با حضور مسئولین اجرایی استان هر یک به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، که پس از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه های مربوطه ابلاغ گردید.