چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ , ۱۵:۵۶:۰۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۷/۱۸ ساعت ۰۳:۰۷
لینک کوتاه مطلب:

جلسه شورای ترافیک شهرستان بیجار

جلسه شورای ترافیک شهرستان بیجار

جلسه شورای ترافیک شهرستان بیجار

✅ | جلسه شورای ترافیک شهرستان بیجار

📸 | به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار ؛ صبح امروز مورخ ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ جلسه شورای ترافیک شهرستان بیجار به ریاست مهندس محبیان فرماندار شهرستان بیجار و با حضور دادستان شهرستان و اعضای شورای ترافیک شهرستان با محوریت پیگیری مصوبات جلسه قبل و بررسی مشکلات ترافیکی شهرستان در محل دفتر فرماندار شهرستان بیجار برگزار شد

▫️فرماندار بیجار: ترافیک شهری بیجار ساماندهی شود/تجمیع ترمینال مسافربری در بیجار

▫️ فرماندار بیجار گفت: وضعیت ترافیک شهرستان بیجار نیازمند یک توجه ویژه است.

👤 | محمد حسین محبیان صبح سه شنبه در جلسه شورای ترافیک اظهار کرد: توجه به وضع میادین یکی از ضروریاتی است که نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد.

▫️وی افزود: تصادفی که اخیراً در میدان محمود آباد رخ داد زنگ هشداری است که باید به وضعیت این میدان توجه بیشتری شود.

▫️محبیان تاکید کرد: راهور بیجار موظف است با هر راننده اتوبوس و یا سواری که در میدان محمود آباد اقدام به سوار کردن مسافر می‌کند برخورد کند چرا که رانندگان باید در ترمینال تخت اقدام به حمل مسافر کنند.

▫️وی با انتقاد از پراکندگی ترمینال های بیجار گفت: لازم است تمام مسافران برون شهری در داخل ترمینال اقدام به تهیه بلیط کنند و عازم سفر شوند.

▫️فرماندار بیجار عنوان کرد: در صورت عدم همکاری شرکت‌های مسافربری در حمل مسافر اداره راهداری موظف به تهیه اتوبوس از نقاط مختلف استان است.

▫️وی از تجمیع تمامی ترمینال های بیجار خبر داد و اضافه کرد: مصوب شد که ترمینال تخت به عنوان تنها ترمینال مسافربری در بیجار فعالیت داشته باشد و تمام مسافران از این ترمینال عازم سفر شوند.

▫️محبیان ادامه داد: برای ساخت ترمینال تخت از منافع عمومی استفاده شده است اما اکنون بدون استفاده مانده و باید از این مکان عمومی مجدد استفاده کرد.

▫️وی به وضعیت ترافیکی بیجار اشاره کرد و بیان داشت: در بحث ترافیک شهری مسائل و مشکلات بسیاری وجود دارد که از سمت مسئولین ذیربط نیازمند پیگیری جدی است.

▫️وی خاطر نشان کرد: خط کشی های داخل شهر مجدد باید انجام شود و خط های ویژه تاکسی و مسافر مشخص شود.