دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۱:۴۹:۰۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۹/۹ ساعت ۰۲:۴۷
لینک کوتاه مطلب:

چهاردهمین کارگروه رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از احداث کارخانه داروسازی در شهرستان بیجار خبر داد.

به گزارش اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بیجار؛ در راستای اجرای طرح دوشنبه های تولید، چهاردهمین کارگروه رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان، جمعی از مدیران کل استانی، فرماندار بیجار و جمعی از تولیدکنندگان دیار گروس در محل سالن اجتماعات شهدای گمنام فرمانداری تشکیل شد.

محمد حسین محبیان اظهار داشت: امروز طرح دوشنبه های رفع موانع تولید با این هدف که باری از دوش تولیدکنندگان برداشته شود و تولید رونق بگیرد تشکیل جلسه داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان با تاکید بر لزوم مطالعه و انجام کار فنی طرح‌های گردشگری بیجار، اضافه کرد: اگر اداره میراث فرهنگی شهرستان بیجار بتواند مشکلات پیش‌روی خود را رفع کند ما نیز حمایت لازم را انجام خواهیم داد فقط لازم است کار مطالعه شده و فنی باشد. در حوزه گردشگری یا نباید کاری آغاز شود و یا اینکه باید در ادامه به صورت اصولی و درست به طور کامل انجام شود.

وی با بیان اینکه جلسات کارگروه رفع موانع تولید تاکنون ۳۴۰مصوبه را دربر داشته است گفت: بیش از ۸۰درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید اجرایی شده است.

این مسئول بااشاره به بازدید از طرح ها و واحدهای دانش بنیان شهرستان بیجار گفت: مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی بیجار بررسی شده است و امهال و اعطای تسهیلات، با هدف رونق تولید در بیجار انجام می شود.

معاون اقتصادی استاندار کردستان از کمبود زمین بعنوان عمده ترین مشکل شهرک صنعتی بیجار یاد کرد و اظهار داشت: مقرر شده یک لکه زمین، توسط شرکت شهرک های صنعتی شناسایی و پیشنهاد داده شود و بررسی های لازم توسط دو اداره آب منطقه ای و محیط زیست انجام شود تا در نهایت در اختیار شهرک صنعتی بیجار قرار گیرد.

وی از حضور هلدینگ های بزرگ(ذیل وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی)در استان کردستان به عنوان برکت دور دوم سفر ریاست جمهور یاد کرد و اظهار داشت: مقرر شده یکی از این هلدینگ ها با عنوان انحصاری تیپیکو نسبت به تاسیس و ساخت کارخانه داروسازی در شهرستان بیجار اقدام کند.

گفتنی است در این جلسه بیش از ۲۰ واحدهای تولیدی صنعتی در شهرستان برای رفع چالش مالی و اداری مشکلات خود را مطرح کردند و دکتر نوری دستورات لازم را صادر نمودند

تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۶

روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار